Wednesday, September 5, 2012

Nyamannya...


nengok menatang oren ne tidur...
ngantoknya...

Hari ini hari jadi ili... semalam dah wish sebab takut hari ini kalut tak sempat wish.  Ili pesan... "Weih, jangan la confuse b'day aku ngn b'day dayat" heheheee.e..
ala.... tak seteruk kiteorang lupa / confuse b'day kakina.... b'day nya 23 Ogos, tapi tiap kali pun aku rasa b'day nya 28 ogos dan akan wish lewat 5 hari (every year kakina akan kecik hati... hahahaaa).
pastu tanpa rasa bersalah aku cakap kat dia "aku memang dah gazetkan harijadi ko 28 Ogos supaya ko tak lah tua sangat berbanding kiteorang" ..... (ayat cover tak nak kalah)... yerlah 8 dan 3 tu macam dekat2 jer rupa bentuk nya.... tapi ili lagi kelakar;  dia ingat b'day kakina 29 Ogos... So aku pun tanya, apa kaintan 29 Ogos?  dengan selamba dia jawab "3 x 3  kan ke 9" ...... hahahaaaa.... macam2 lah....

btw, ili bagi aku hadiah ne...  tapi lupa nak kabo dalam entri TERIMA KASIH sebab hadiah ne dapat awal dan dah habis baca menjelang hari kejadian... heheee....
thanx ili... sangat bermanfaat... abah pun dah pinjam bawak balik....


disebabkan sangat bermanfaat nya... maka aku beli buku Bersyukur Saat Diuji tu banyak2 dan hadiahkan kat kawan-kawan yang lain...


 dan ... dan... dan... semalam saya di uji dengan .... sesuatu.... jeng jeng jeng... ok... kita sambung bila rasa nak sambung.... Apakah UJIAN itu.... semoga Allah bagi penyelesaian yang terbaik... Aku memohon keampunan Mu Ya Allah...

1 comment:

  1. Thanks Huda~Tolong advertise birthday aku, ahaksss!

    Best eh buku tu? Alhamdulillah...Nanti aku nak cari gak la, hehhe..

    ReplyDelete

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)