Monday, November 22, 2010

Semuanya Best - My 1st Time...

Assalamualaikum wbt...
Dah dua minggu berturut-turut menghadiri aktiviti outdoor yang best.
2 minggu lepas - sesi dera kaki panjat broga, and hujung mgu baru ne, dera tangan pula main kayak, high rope, menjala ikan, flying fox, paint ball....
betul2 release tension...
Thank you Allah for giving me dis opportunity....

Baru balik dari Team Building yang best...

1st time dalam hidup main paintball... SWAT lagi... hahahaha


(walaupun haku mengelat jer lebih; masuk CLEAN, keluar pun clean. macam clean n clear pulak. yerlah dah aku nyorok blakang menda alah tu tak mau keluar2, pastu tembak tak tentu arah, hahahaha, yang kat luar kawasan pun kena serpihan marker aku, aku jer yang tak kena apa2 mark, pastu bila team di declare menang, muka poyo abis kuar dari persembunyian... hahaha...mesti yang lain rasa nak tembak aku secara bertubi-tubi)


ne main high rope n flying fox. erm tak lah 1st time, dah banyak kali main, so tak lah takut sangat... tapi muka turun flying fox tu tetap buruk, hahaha...maunya tak gayat, depan mata adalah pokok kelapa, salah landing, adei.... ICU lah jawabnya.

1st time juga dalam hidup... main kayak...
as usual, mengelat juga...
well safety 1st...
perkara kalau buat pertama kali dalam hidup, perlu pentingkan ciri2 keselamatan...
maka, aku pecah partner ngn Miss Lim...
so that we both are safe.... hahaha
dah lah naik kayak, eksyen jer lebih meng kayak, tapi tak bergerak pun menda alah tu... cis...
nasib baik naik ngn en.bani... kalau tak, mau aku ngn ms.lim tersadai jer kat starting point.
dah 2 2 pun kecik molek, tak reti berkayak... hahaha... tapi ms.lim pandai berenang
hah 2 umat sebelah tu, mmg kejam... terbalik kan kayak kiteorang... dah lah aku tak reti berenang... jap lagi, itu worang tarik haku naik atas, dan kaki terpijak mata kail... huhuhu sedey... dah injured, tak dapat main eco challenge...tgk dari jauh je, sbb kaki dah luka...
sbb sedey tak main eco challenge, tak mau ar letak gambar tu...
(padahal tu lah game yang paling aku nak main masa mula2 sampai. asal ajak outdoor, mesti aku tanya, "nak main game bawak tembikai ea"...
macam bebudak pulak... lastly tak dapat main...
heh you both hutang saya ea next time...
ha, ne pun 1st time juga - apa tah namanya g meng kasi ikan ke mengkisi ikan.
haku pun tak ingat daaa namanya... tapi macam main pukat dan jala lah...
ala.... g tangkap ikang... hihihi...
disebabkan kaki dah cedera semalam, maka aku g laut tangkap ikan PAKAI SELIPAR....
...hahaha...
well diaorang semua dah boleh terima agaknya, budak ne mmg mereng sket...
ikut suka hati haku jer...


walau pun tiada sumbangan, possing mesti ada...


...ok, gambar yang lain update kemudian...

2 comments:

  1. Makaih..
    Aktif betul rupanya dia ni..

    ReplyDelete
  2. Great post. I was checking continuously this blog and I'm impressed! Extremely helpful info specially the last part :) I care for such info much. I was looking for this certain information for a very long time. Thank you and good luck.

    Here is my blog diet program

    ReplyDelete

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)