Wednesday, December 7, 2011

Nasheed: Ya Tayyba by alhuda


dengarkan nasheed Ya Tayyba by alhuda
(huda lagi..... hehehehe)

assalamualaikum wbt.
hmmm. nasheed ne almost everyday dengar dalam perjalanan hotel ke masjidil haram.  Sangat best.  Ada satu lagi nasheed erm, liriknya something like "muhammad nabi na"....
Sebenarnya aku dah masuk ke kedai yang pasang lagu nasheed ne kat makkah, kononnya nak beli. betul-betul nak beli.  Masa tu aku balik dari masjidil haram sorang-sorang.  Selalu kalau nak pergi kedai mesti pergi dengan mama atau adek.  ne aku masuk kedai cd tu sorang-sorang.  Jap lagi nak cakap apa ngan orang kedai tu pun aku tak tahu.... huhuhu. aku mana reti bahasa arab.  orang pulak ramai masa tu, lagi lah orang kedai tu tak layan aku yang terpinga-pinga dalam kedai tu.  lastly keluar je tanpa beli cd nasheed ne.  sedey tau.

Jadi,  kenalah tau bahasa arab.  lagipun bahasa arab tu kan ke bahasa al-quran.

No comments:

Post a Comment

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)