Thursday, November 29, 2018

Allah Bersama Mu



Projek saya kurang smooth.
Hari Isnin dan Selasa perbincangan dengan 2 SV, macam kena banyak correction.
Saya demam dan sakit mata.
Saya nanges hari2.
Due date submission esok.
Sebaris ayat pun tiada lagi.
SV saya adalah orang yang sangat particular dengan time line.
Saya nanges nanges dan nanges.
Demam dan sakit mata saya semakin teruk.
Kelas tetap berjalan seperti biasa.
Saya kena kuat semangat.
Tinggal sikit sahaja lagi.
Tapi bila saya rasa nak stay strong saya nanges lagi.
Sehingga saya terdengar lagu ni "Allah Bersama mu"....
Saya nanges sungguh2 dalam kereta semasa dengar lagu ni.

Terima kasih Allah sebab selalu ada bersama saya.
Saya yakin dengan janji dan pertolongan Allah.
Semoga Allah sentiasa bersama Huda, permudahkan urusan pengajian Huda.
Semoga Huda dapat siapkan projek yang berkat bermanfaat untuk ummah.
Semoga Huda graduate ontime dengan ilmu yang bermanfaat untuk ummah.
Semoga Huda dapat A untuk projek dan subjek time series.
Semoga Allah lembutkan hati lecturer bagi huda postpone submission minggu hadapan tanpa ditolak sebarang markah.
Semoga kita semua bahagia dan sejahtera dunia akhirat dalam jagaan rahmat kasih sayang Allah .... insha Allah aamiin....

#Allahbersamamu
#hapusairmata


Allah bersamamu, Allah bersamamu
Allah bersamamu, Allah bersamamu

hapus air mata, balutlah luka
biarlah berlalu segala sendumu
tiadalah abadi duka cita yang terjadi
tersenyumlah hadapi, terjagalah meski lelah

waktu kan berlalu bersama dirimu
semua kan jadi indah cerita duka di masa lalu
tiadalah abadi duka cita yang terjadi
tersenyumlah hadapi, terjagalah meski lelah sang jiwa

Allah bersamamu, Allah bersamamu
Insha Allah .... 
Sampai kita bertemu di syurga NYA.

#hudasayangsemua
#pray4huda

@loves_nhhas

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh


5 comments:

  1. Saya pon nak tujukan lagu ni untuk diri saya sendiri... Sebab... Bila bila waktu... Allah akan jemput saya...

    ReplyDelete
  2. berakit2 kehulu.,
    berenang2 ketepian tuuhh..

    amin ya robbal alamin.,

    ReplyDelete
  3. sikit lagi, fighting! Allah bersamamu..

    ReplyDelete
  4. Nak tujukan lagu ini untuk diri sendiri. Lemah betul iman saya, nangis untuk manusia

    ReplyDelete

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)