Wednesday, August 19, 2009

***MAAF ZAHIR BATIN***

Assalamualaikum wbt..
SEMUA UMAT ISLAM YANG DISAYANGI…

SELAMAT BERPUASA DAN BERIBADAH BERSUNGGUH – SUNGGUH.
SEMOGA AMALAN KITA DITERIMA ALLAH.
SEMOGA KITA MENDAPAT KEAMPUNAN ALLAH.

UNTUK ITU, SAYA DENGAN RASA RENDAH DIRI MEMOHON AMPUN DAN MAAF ATAS SEMUA SALAH SILAP SAYA SAMA ADA SECARA SENGAJA ATAU TIDAK, SEDAR ATAU LALAI, TERANG NYATA MAHUPUN YANG SAYA SEMBUNYIKAN.

Sebagai koleksi untuk didengari….
http://www.quranexplorer.com/quran/

Sekadar renungan....
Rasulullah s.a.w. & para Sahabat, sejak Rejab lagi, mereka sudah pun memohon merayu Allah, "Ya Allah, limpahkanlah keberkahan-Mu kepada kami di dalam Rejab dan Sya'ban, dan sampaikanlah kami kepada Ramadhan!"
(HR Al-Bazzar, Al-Baihaqi, Abu Nuaim dan Ibnu Sunni).
Mohon maaf zahir dan batin.
-NHHAS-
(Saya tahu saya tidak menguasai seluruh ilmu Allah yang luas ini, tapi saya yakin saya TIDAK BEBAL. ALLAH Knows best. Mudah2 an Allah mudahkan urusan saya menuntut ILMU yang bermanfaat dan diredhai Nya).

No comments:

Post a Comment

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)