Thursday, June 14, 2012

Sampai Waktu Ini

Saya ingin cakap saya sayang kamu semua.... MMMuuuahhhh...

Assalamualaikum wbt.

Sehingga 4 tahun 6 bulan ini... saya telah temui ramai orang baik. Ramai yang GANAS jer gaya tak nak kalah, tapi hati baik dan kalau kena 'gaya' percakapan nya boleh dan mampu menjadikan mereka semua cemerlang.  Sampai waktu ini juga, saya telah belajar banyak perkara dan saya telah berubah 270 degree... agaknya.  Untuk semua ini, saya hanya mahu mengucapkan terima kasih Allah.
Semoga saya menjadi orang yang bersyukur...

Dari seorang yang "begitu begitu begitu".... telah berubah menjadi "begini begini begini."...
Daripada seorang yang BENCI kepada all things related to IT, telah berjaya memaksa diri membaca dan menghadam begitu banyak literature, menghadiri begitu banyak seminar berkenaan IT.  Dan sebenarnya, boleh jer faham. (tapi dah lost knowledge stats, yang banyak,rasanya kira RSE pun dah tak reti)  Cuma mungkin dulu kita refused to put some effort to understand.  Yer lah zaman belajar,  ada assignment, kalau tak tahu, boleh TIRU. Kalau malas buat, suruh SA buat, so mana ada masalah.  Tapi Allah itu maha Kaya.  Allah mahu beri kita pengajaran, kita boleh buat sebenarnya.... Boleh... Insya Allah... kerana...zaman kerja,  nak tiru siapa?  kena belajar, belajar dan terus belajar dan kena make things to happen.  kerana... We are answerable to Almighty Allah SWT.

Semoga Allah beri ilham, hikmah, kebijaksanaan untuk siapkan tugasan yang susah ini dan semoga ianya memberi manfaat untuk agama, bangsa dan negara... Insya Allah...

Kepada semua orang-orang baik yang berusaha dan mendewasakan saya di sini... terima kasih banyak2.... Semoga Allah sayang kepada kamu semua...

Special thanx to , ex-boss yang banyak mendidik, semua anak2 buah ku yang best dan dedicated, jiran sebelah cubic yang banyak bergaduh tapi dalam masa yang sama banyak membantu.  SA2 yang belajar dan mengajar bersama.... dan semua rakan2 sekeliling yang terlibat untuk "mematangkan saya..."

Semoga Allah sayang kepada kamu semua... Saya juga mahu sayang kamu semua kerana Allah....
terima kasih....



p/s;  tidak terkecuali ramai juga orang yang pura-pura baik.  semoga saya tidak benci kamu... Saya mahu sayang kamu juga kerana Allah.

p/s; jumpa ramai dah orang tapi kenapa tak jumpa juga Mr. Right ye... heheheeeee....

No comments:

Post a Comment

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)