Saturday, January 2, 2010

Mulanya begini....2010

Salam....

Sepatutnya ini jadi entri tahun baru... tapi tak ada maknanya. setiap hari adalah hari yang baru perlu berazam utk melakukan, mencapai, menjadi dan memiliki yang terbaik... dan tentulah menjadi yang TERHEBAT.



Hmmm.... tak sangka 1/1/2010 semalam macam looser jer... semua orang balik kampung dan aku tak balik kampung. Bangun agak pagi (kecewa - sebab berhajat nak bangun pada pukul 12.00 tgh hari, tapi dah biasa bangun pagi so tetap la kena bangun secara automatik). tak dapt balik kpg, tak dapt p klcc, tak dapt hang out, tapi dah kembali jadi perempuan sejati. kahkahkah... maksudnya bangun tido semalam setelah bersiap, maka I p pasar. kahkahkah... tak blh blah betul... sepanjang disember langsung tak masuk pasar.... phewwiiittt... cayalah... nasib la boy menguruskan makan minum dia sendiri... nasib baik juga sitembam tu bercuti 5mgu, kalau tak memang terabai sungguh kanak2 berdua tu... so mgu esok sitembam dah mula ke kolej... n means, mgu dpn bermulalah SKT aku menjadi pelawat tetap kat KMS tu.... hampeh...


hmmm sepanjang disember mmg agak sibuk... hampir 2mgu full tiada dirumah; OS, dan hampir setiap hujung mgu juga OS... pHEWWIITTT.... so orang lain bahagia jer ambik cuti bln disember tapi aku macam nak semput jer buat itu dan ini... dan bermula 4/1/2010 ne, cuti kami yang terlibat dengan cencus 2010 ni adalah DIBEKUKAN. hahahahachum.... nampaknya susah le nak cuti tahun ne... hihihi.... n the best part cuti raya juga insya Allah dibekukan... n boss cakap hanya boleh cuti seperti yang tertera dalam kalendar rasmi sahaja dan raya tahun ne jatuh pada Jumaat dan Sabtu.... so rasanya boleh kot kalau nak cuti khamis dan isnin tu... kahkahkahkah.... cuba jer la apply yer dak... paling teruk pun dia tak nak approve... kalau2 dia terlupa dan ter approve kan ke best tu...



oh yer... w/pun kesibukan sepanjang disember, tapi aku mensempatkan diri menghadiri weding wani my besh fren di Selama Kedah... plan asal patut p kelantan, tapi dah kena keja dihari natal, maka p la umah hubby dia di kedah... tak caya pulak wani yang dok bising2 bila la dia nak kawin tu akhirnya kawin juga ya... hihihi tapi aku ada satu soalan kat wani yang aku tak berani nak tanya... apa dia buat dgn gambar konvo dia eh... huhuhu.... jawab jap cik kak....





BTW, omedetoo gozaimasu wani n razi. moga ikatan yang dibina dalam redha Allah selalu, ameen....


owh ya... juga weding my bery besh fren; faridah.... turun genting on 17th haritu, terus shoot balik TI for her wedding...


omedetoo gozaimasu faridah n shafie. moga ikatan yang dibina dalam redha Allah selalu, ameen....


so next nak cerita apa pulak ya.... ha cerita pasal boys over flowers la... hmmm semalam dah siri yang ke 13. Oh tak sabarnya nak tgu espisod seterusnya.... jun pyo ngn jan di dah kantoi dah ngn mak jun pyo yg witch tu... huhuhu... w/pun ji ho adalah cam gentleman gtu tapi aku suka lagi jan di dengan jun pyo, baru ar best kan kalau relationship tu cam ada perang2 skit. kalau smooth je, tak box office la.... hihihi... apa lah aku ne, ending dah tau dah citer tu... kahkahkah.... mmg poyo...


hari ini dalam sejarah jer bila aku blh sebut kat kawan aku "hi... bila la nak hari isnin pukul 8.30 malam ne"... kena jerkah ngan member.... kahkahkah.... orang kalau blh nak setiap hari adalah hari sabtu.... (tak best; ada hindustan jer)...


ok la... aku nak siap kan keje skool ne... ada 20 waiting list menanti - ntah apa angin boss tetiba nak semua nya DONE by next week.... sib baik aku dah selesai separuh, tgl nak touch up jer skit... tapi paper tu aku tak tulis langsung... otak aku dah tak der idea nak tulis... ooooo menakutkan.... seriously....


ok.... till write in again...
salam....

No comments:

Post a Comment

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)