Friday, April 13, 2012

Bila mereka mula...

Assalamualaikum wbt....

Waahhh... betul-betul sudah tidak boleh tahan dengan budaya mengumpat, mengata orang, tikam depan belakang yang dah semakin berleluasa.  Tu tak campur lagi talam 7 8 muka.

Dulu suasana tak ada macam ne. bebas daripada zon hasut menghasut ne... mengadu domba, mengumpat, tikam belakang. tak ada semua ne. kalau ada pun very isolated case. sekarang ne.... ya ampun.... tak boleh tahan lagi...

Untuk itu... kita perlukan alat ini...

terima kasih la kawan hadiah kan aku menda ne.
terima kasih ibu dan ayah yang belikan cd al-quran yang baru.
buat penahan telingan dan penawar hati.


Ya Allah.... beri aku kekuatan untuk menjauhi orang-orang ini.  Jauhkan aku daripada menjadi sebahagian mereka sama ada sebagai pengumpat atau orang yang diumpati.
Aku mohon keampunan Mu Ya Allah. Aku mohon Perlindungan Mu Ya Allah. Ameen...

No comments:

Post a Comment

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)