Monday, January 4, 2016

Tenkiu pinky mummy

Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh ...

Haaaa ... beso kemain...
Dah nampak 3 watak comel ni...
Ada lagi ka sapa tak kenai ?
Jazakillah khayr mummy na...
Moga murah rezeki mummy na.
Psssttt mai bisik sat... tempah fm tu kat mana ... dah lama cari tak jumpa yang sessuaii gitew.

Btw ... sian tau..  bangunan merah ni patah 2 baq ang.. 
Tak tau lah abam posmen ka ...
Or salah sapa ka...
Sampai kat tangan I patah 2 dah...
Nangessss... sob sob sob.
Nanti I cari gam na... p tampai balik...

Mujur ada FM ni.
Saya paling suka yang ni...
Tengs mummy...
Mmmuaahhh sikit ...

Dear Mummy Julia,
Hujung minggu I goreng megi mee...
Terima kasih lah wahai mummy...

Gunung Tahan Gunung Fuji...
Sok sok bagi lah lagi...

Hi hi hi...
@LovesNhhas

23 comments:

  1. tahniahnyer., wak pon ade dpt gak dri pinky mummy nih., ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. pantun le wak, huda pun dah berpantun sekarang..hihi

      Delete
    2. harhar ciksal tetibe, rindu pantun wak letteeew ., ;p

      Delete
  2. Tahniah, Huda! Guna gam gajah kasi cantum FM tu :)

    ReplyDelete
  3. boleh cantum semula tu cari gam yg kukuh sket

    ReplyDelete
    Replies
    1. Try gam... magnet dia lari... cam terpisah gitu. Hu hu hu

      Delete
  4. Kalu SS dah nanges FM patah dua... huaaaaaa...

    ReplyDelete
  5. amboiii...fantun xhengat....hahahah....tahniah huda dpt hadiah dr mummy....hihihi

    ReplyDelete
  6. "Mujur ada FM ni"... Dah macam ayat Dato Vida... Mujur ada pamoga... he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eheheh terlajak putih nampak !!!

      Delete
    2. ada bakat pantun rupaaanya ahkak ni =D

      Delete
    3. SS membayangkang cemana Cik Manisah lesing menyebut ayat di atas gaya dato vida... keh keh keh...

      Delete
  7. Alamak titew baru nak memain kat sini... Tetiba ada robot... Titew nak balik umah dulu laa... Mak titew panggil...

    ReplyDelete
  8. ala patah dua ker.. sampai hati En.Posmen main patah-patah kan.. babab kang! ada reti next time mummy kasi lgi yg tak mudah patah na..

    ReplyDelete
  9. Pakai Gam 205 warna putih tu bole. Sbb mummy selalu praktik kat umah tuk FM mummy..

    ReplyDelete
  10. Sorry Lambat.. sbb lambat dapat add.. dah dapat busylahh pulokk sorii bebanyak na..

    ReplyDelete
  11. eheheh MummyJ murah rezeki selalu pemurah =)

    ReplyDelete
  12. alaaa patah dua =(
    huurm dlu pun pernah kasi orang magnet Penang pun patah dua..

    sedih..

    ReplyDelete
  13. ehehehe betul tu MummyJ.. buat kat mana eh magnet macam ni ?
    custom made kan..

    ReplyDelete
  14. dapat pun dari mummy kan ... ni merengek banyak kali dengan mummy ke? hehehe :p

    ReplyDelete
  15. mummy suka pink? huda suka warna pe? :)

    ReplyDelete

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)