Thursday, March 31, 2011

2nd trip ke Sabah


assalamualaikum wbt
gambar atas ne masa trip ke Sabah minggu lepas - 18.3.2011

(24 jam jer journey dah balik pjaya).

masa ne diaorang g beli UDANG segar kat pasor.

haku dengan baju kurung nyer, tak kuasa lah nak masuk pasor.

so tgu kat luar pasar sambil ambil gambor...

menge TEST hp baru... kuikuikui... (baru 24 jam beli hp tu)

jap lagi abis baju bau ikan.

pastu nak sambung taklimat,

pastu terus lari kejar flight, baju bau ikan...

...no no no...

habis pengsan jiran sebelah aku dgn bau pasor kang

btw, baru tau orang g sabah suka beli udang berkilo-kilo.

katanya FRESH.

aku rasa logik jer... tgk gambor orang naik dari laut ne pun dah cukup.

tapi kalau fresh pun, aku peram dalam fridge, masak 3 or 4 hari afta that, sama jer ler tak fresh nya... buat penat aku bawak jer...


gelang ne tak beli... sebab... er...

MAHAL kot...

...hehehe...

ada sapa2 yang nak hadiahkan tak?


brooch comel ne sebenarnya in pair.


tapi yang biru satu lagi tu aku tgh pakai.


mmg jakun sket, pantang dapat hadiah, kalau blh terus pakai, mmg aku pakai jer...


...heheheh...


aku turun2 je flight n check in hotel,


kak Ros dah tunggu dah.


K.ros lah yang hadiahkan brooch tu...


thank kakak... nnt hadiahkan lah lagi...


...hehehe...


dah siap tolong belikan kuih cincin yang dipesan.


hah kau.... 5 paket yang harga RM10.00 tu...


so bag besar tu aku bawak sebenarnya utk isi kuih cincin jer...


ianya telah memenuhi 3/4 ruang dalam bag.


hehehe...


tak apa lah memenuhkan hajat pesanan orang :)


mama terkejut besar tgk aku bawak balik kuih cinci banyak kemain.


siap tanya, ne nak meniaga ne apa ne?


pastu siap suh aku kawin ngn orang sabah...


adei... BIG NO.


jauh tau nak balik raya...


No comments:

Post a Comment

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)