Tuesday, May 20, 2014

How Strong you are?


Assalamualaikum wbt...

Tak jawab dosa... (*_*)....
Banyak perkara saya nak coretkan... Deraf sahaja ada dekat 60... yang terkini dalam 2 minggu ne ada 5... tapi saya tiada masa nak revisit entry2 saya... normally kalau entry bersifat penulisan SERIUS saya tak simply hapdet lah... baca 7 8 kali baru hapdet...

Tapi disebabkan saya naaaaakkkk juga ada entri baru... so saya abadikan siri2 kata2 motivasi yang rakan2 saya kongsi dengan whatsApp... paling saya suka yang semut ne...



kalau motivasi saya down...boleh saya rujuk semula... hehehe....
Semoga ada manfaat untuk korang yang membaca juga ya...

random jer ne... tak ada tema.....
tata.....











5 comments:

  1. waa bestnya yang 1st tu, nak share kat fb ye huda, fb utk family ummi je.

    ps:dah tengok n3 ummi td kan huda, yg jual cheese pun dah hensem2 kan, kalau Mr Fawwaz yg duit tak abih makan tu lagi lah hensem sbb tiap2 bulan mesti pergi sental badan kat hammam, grooming cukup gitu!..hehehe..

    ReplyDelete
  2. Huhu..draf akak pun tak sebanyak itu..
    Tqvm..kak memang tengah down. Balik rumah terus masuk bilik. Mcm2 hal sekolah baru tiba..

    ReplyDelete
  3. w'salam..
    banyak perkongsian quote2 yg berinspirasi.. nice share.

    ReplyDelete
  4. Memang ada kala kita kena motivate diri kita sendiri. Baca quote macam ini sedikit sebanyak 'mencuci' minda kita..

    ReplyDelete

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)