Saturday, April 18, 2020

Happy 6th Year of Frenship TX 1.0


13~17 APRIL 2014
13~17 APRIL 2020
Talent X 1.0 

Tak ada apa.
exTP rindu pula korang semua.

Hi Hi Hi.

Al-Fatihah buat Abang khairul yang telah pulang kerahmatullah.

Buat Mr. President. 
Sebelum pencen, pastikan ada reunion okay.

Sekian,
yang comel
ex TP

11 comments:

  1. Semoga ukhuwwah berkekalan..

    ReplyDelete
  2. Assalam Huda
    Apa khabaq.. semoga sihat ye dlm tempoh pkp ni..masak apa..cer pos sikit dlm blog😁😁

    ReplyDelete
  3. 6 tahun dah ye..lama dah tapi mesti rasa mcm baru sml kn..bkn sng nk selected bullied tu hehe yg comel lembut manis je dipilih

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ah mak. pejam celik pejam celik
      eh eh dahh 6 tahun.
      huhuhu.

      kejap je masa tu berlalu

      Delete
  4. Hai Huda, lama tak singgah sini.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi wawa.
      lamanya tak berkomunikasi kan.

      phone saya rosak.
      nanti wasap kita ea.

      keep in touch semula

      hihihi

      Delete
  5. Salam...sihat ka hari ni...masa PKP ni kena buat kerja yang ok ok ja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kerja yang ok ok ja tu apa kak? hihihi
      alhamdulillah saya ok.
      smoga akak pun ok dan sihat selalu ya kak.

      Delete
  6. Bukan sng nk maintain friendship ni. Semoga berkekalan

    ReplyDelete

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)