Thursday, October 29, 2015

Reaksi blogger kalau harga minyak naik RM5/ liter


click pautan di atas untuk mengatahui kisah lanjut blogger "fohfular" yang ditemubual secara eksklusif oleh Wak dari edisi khas 3Lalat 2015.
#kipidap dongibup.

17 comments:

  1. Assalam cik Manisha tu...ada rumah tak ni...sis JM datang ziarah...jgn merajuk lagi tau

    ReplyDelete
  2. ehhh....belum baca lagi lah Huda punya interbiu tu..nanti nak baca

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malas nak mengamok katanya... Kah kah kah...

      Delete
  3. huhu....temuramah wak memang terlebih ramah....thumbs up wak
    :-))

    ReplyDelete
  4. Wahhhh, dah banyak wak interview ye...dah leh jadi wartawan dah ni!

    ReplyDelete
  5. Wak 3lalat ni kreatif dan sangat observant :)

    ReplyDelete
  6. salam cik huda, wak nk fantunla satewww,

    Dari pauh permatang layang,
    Singgah berapat papan kemudi;
    Dari jauh abang datang, ammvoiii
    Mengenang adik baik budi.., hehe2

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai interview ... pandai berpantun juga wak ni :)

      Delete
  7. kalau minyak naik sampai macam tu ... dok rumah jer la kita, kos barang semua naik tapi pendapatan tak naik :p

    ReplyDelete
  8. ada blogger femes yang dikenali disitu ... JM dan nhhas ;)

    ReplyDelete
  9. Wak lepas ni boleh mintak kerja ngan tv3 kih kih kih

    ReplyDelete
  10. akak ada baca interview tu...lawak betullah huda, hihi:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. lawak ke? ... tetiba terasa nak terjah entry wak yang ni :)

      Delete
  11. waaa....untung laarrr wak interview......hehehheh

    ReplyDelete

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)