Thursday, October 8, 2015

Keep up with a good ...




Keep up good intention (niat)..
Keep up good deeds...

Allah Knows...

19 comments:

  1. keep it up...moga kita sama2 dapat muhasabah diri ye.. in shaa Allah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu siti... insya Allah... kipidap. Dongibup

      Delete
  2. asalamualaikum huda..arap sihat2 selalu..walaupun jerebu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam...

      Hihi.. insya Allah... moga sihat ... kak yan...
      Jerebu mcm dh ok sikit skrg...

      Delete
  3. Lumrah manusia... Bila dah hilang... Baru nak tercari2...

    ReplyDelete
  4. SS dah biasa dah... Buat baik pon orang benci...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lillahitaala... moga Allah balasi kebaikan kita... dan jauhi kita dr kemurkaan Nya

      Delete
  5. Replies
    1. Kan... life is short... live it sweet...
      Life is sweet if everything because of Allah....


      Kak farah famf.... tolong grafik kn word ni plissss

      Delete
  6. Betul. Allah knows everything :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul... mcm lagu zain bhika "Allah knows"

      Delete
  7. suka statement yang kuning tu ... manusia serba tak kena kan :)

    ReplyDelete
  8. puisi lumrah kehidupan pun puitis ... mendalam maknanya :)

    ReplyDelete
  9. boleh tak kalau kita ... tak nak peduli dengan orang yang suka mengata dan membenci :p

    ReplyDelete
  10. kita tak kan berjaya nak impress manusia..buatlah dengan niat kerana Allah..

    ReplyDelete
  11. yang pentingnya orang xkan suka kita dlm keadaan apa pun..
    lagi2 kalo kita lebih.. huurm.. smoga kita jumpa org2 baik saja..
    yang ikhlas..

    ReplyDelete
  12. itu sbb kalau buat sesuatu kerana Allah jika buat kerana manusia ada je x kena x perfect

    ReplyDelete
  13. Orang begitu la ada jah nampak kekurangan kita lumrah kehidupan begitu la

    ReplyDelete

Nak Komen?
Silakan.Moga beri komen yang bermanfaat. Setiap yang kita tulis Allah akan nilai.Betul tak? (*_*)